Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü 2024-2025 eğitim yılı hazırlıkları çerçevesinde sektörün, çağın ve dijitalleşmenin şartlarına uygun olarak ders programlarının güncellenmesi işlemlerine devam etmektedir. Bu kapsamda dış paydaşlarla toplantılar gerçekleştirilmiş ve sektörün ihtiyaçlarına ve dinamiklerine uygun olarak mevcut dersler, yeni dersler ve seçmeli dersler hakkında fikir alışverişinde bulunulmuştur. 31.07.2024 tarihinde Garanti Bankası Balıkesir Anafartalar Şube Müdürü ve mezun öğrencimiz Sayın Hasan İçöz ve Hatemoğlu Mağazaları Balıkesir Şubesi Satış Uzmanı ve 2022 yılı mezunu bölüm birincisi Arda Berke Ergen ile, 01.08.2024 tarihine ise Kredi Kayıt Bürosu Findeks İzmir Bölge İletişim Sorumlusu ve mezun öğrencimiz Sayın Seçil Uçarsoy ve Kredi Kayıt Bürosu İzmir Bölge Müdürü Sayın Serkan Oyan ile görüşmeler gerçekleştirilmiştir. Toplantılar sonucunda değerli paydaşlarımızın önerileri göz önüne alınarak, ders planlarında gerekli değişimler yapılmıştır.
Bu çerçevede “Medya Okuryazarlığı” ve “Kitle İletişimi ve Tüketim” isimli ders dış paydaş önerileriyle ders programına ilk defa eklenmiştir. Ders planına yapılan öneriler neticesinde “Seçmeli Dersler” havuzunda bulunan “Dijital Pazarlama”, “Etkili Konuşma ve Sunum Teknikleri” ve “Pazarlama Uygulamaları” dersleri zorunlu olarak değiştirilmiştir. Ayrıca “İş Sağlığı ve Güvenliği”, “Kariyer Planlama”, “Meslek Etiği” ve “Girişimcilik” dersleri de ilk defa programa eklenmiştir.