Yapıldığı Yıl |
SCI, SCI-Expanded, SSCI ve AHCI Kapsamındaki Dergilerde Yayımlanan Makale Sayısı |
Ulusal/Uluslararası Alan İndeksli veya Ulakbim Tarafından Taranan Dergilerde Yayımlanan Makale Sayısı |
2023 |
1- Dolu, G., (2023). Kimya ders kitapları üzerinde yapılan çalışmalarda eğilimler. Eğitimde Kuram ve Uygulama, 19(1), 14-28. https://doi.org/10.17244/eku.1202445. 2- Yıldırır, H. E., ve Yıldırım, A. (2023). Fen Bilgisi öğretmen adaylarının kimyasal gösterimlerle ilgili anlayışlarının incelenmesi. Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi, 25(1), 164-185. 3- Bostan Sarıoğlan, A. & Şentürk Özkaya, Ö. (2023). Web Integrated STEM Learning: Effects on Students’ Academic Achievement, Creativity and Metacognitive Awareness. Journal of Science Learning, 6(3), 315-326. 4- Özcan, H.; Şardağ, M. & Bostan Sarıoğlan, A. (2023). CERN Teacher's Program Review in the Context of Interactive Learning Environments. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences, 56(1), 158-194. 5- Şentürk Özkaya, Ö. & Bostan Sarıoğlan, A. (2023). Kütle ve Ağırlık Kavramlarının STEM Çemgisi ile Öğretimine Yönelik Bir Etkinlik Örneği. Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi, 11(1), 205-224. 6- Bostan Sarıoğlan, A. & Sarıca, E. (2023). TGA destekli sorgulama temelli öğretimin akademik başarıya ve bilimsel sorgulama becerisine etkisi. Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi, 25(1), 279-292. 7- Boz, S., & Özcan, H, & Bostan Sarıoğlan, A. (2023). Ortaokul Öğrencilerinin Basınç Konusu ile İlgili Bilgilerini Ölçmeye Yönelik Bir Başarı Testinin Geliştirilmesi. İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi, 10(19), 14-29. 8- Çirkinoğlu Şekercioğlu, A. G. (2023). Is Drama A Magic Wand or A Waste of Time? Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , 17 (1) , 99-119. DOI: 10.17522/balikesirnef.1217596 9- Kocakülah, A. (2023). Examining the role and perceived importance of video experiments on pre-service teachers’ understanding of Faraday’s law in online learning environment. Necatibey Faculty of Education Electronics Journal of Science and Mathematics Education, 17, 285-316. DOI: 10.17522/balikesirnef.1355054 |
|
2022 |
1. Dolu, G. (2022). Analysis of Studies That Were Carried Out Using Chemistry Textbooks: A Meta-Synthesis Study. Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2. Ürek, H., & Çoramık, M. (2022). What are Turkish preservice science teachers claims about daily life-threatening situations. Acta Educationis Generalis, 12(1), 181–200. (ERIC) 3. Dolu, G., Ürek, H., & Bostan Sarıoğlan, A. (2022). Scientific story writing technique in the alternative assessment of the subject of liquids: The sample of science and biology teaching students. Journal of Science Learning, 5(1), 154–164. (ERIC) 4. Ürek, H., & Çoramık, M. (2022). A Suggestion and evaluation of a STEM activity about friction coefficient for pre-service science teachers. Journal of Computer and Education Research, 10(19), 202–235. (TR DİZİN) 5. Kocakülah, A. (2022). Development and use of a rubric to assess undergraduates’ problem solutions in Physics . Participatory Educational Research , 9 (3) , 362-382 . DOI: 10.17275/per.22.71.9.3 6. Azizoğlu, N., Pekdağ, B., Bostan Sarıoğlan, A., & Kuzucu, G. (2022). An inquiry-based instruction on the main subatomic particles: Enhancing high-school students’ achievement and motivation. Science Education International, 33(1), 75-85. (ERIC) 7. Bostan Sarıoğlan, A., & Sarıoğlu, A. (2022). Thematic content analysis of science lesson videos uploaded to YouTube platform in the Covid-19 era. Journal of Educational Technology & Online Learning, 5(4), 1185-1202. Doi: http://doi.org/10.31681/jetol.1151197 (ERIC) 8. Gürbüz, F., & Bostan Sarıoğlan, A. (2022). Fen bilimleri öğretmenlerinin sorgulamaya dayalı öğrenmede soru sormaya yönelik görüşlerinin incelenmesi. Current Perspectives in Social Sciences, 26(2), 237-244. (TR Dizin) 9. Bostan Sarıoğlan, A., Dolu, G., & Sevim, N. (2022). Tübitak 4004 Fen Projelerine Yönelik Tematik İçerik Analizi Çalışması. Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 44, 11-19. (TR Dizin) 10. Karakoc-topal, O. (2022). Ortaokul Öğrencilerinin Gözünden Bir Tübitak 4004 Projesi: Bilimleri Birleştir, Doğayı Güzelleştir! . Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , (53) , 638-666 . DOI: 10.53444/deubefd.1088361 11. Başaran, H. & Karakoc-topal, O. (2022). Evaluation of the change in the scientific attitudes of the students participating in the science festival . Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi , 24 (2) , 645-671 . Retrieved from https://dergipark.org.tr/tr/pub/baunfbed/issue/70370/1008655 |
|
2021 |
|
|