Yapıldığı Yıl |
SCI, SCI-Expanded, SSCI ve AHCI Kapsamındaki Dergilerde Yayımlanan Makale Sayısı |
Ulusal/Uluslararası Alan İndeksli veya Ulakbim Tarafından Taranan Dergilerde Yayımlanan Makale Sayısı |
Toplam |
2021 |
1.Şenel, S. (2021). Assessing measurement in variance of Turkish “Central Examination for Secondary Education Institutions” for visually impaired students. Educational Assessment, Evaluation and Accountability, 33 (4), 1-28.
|
1. Gürgan, U. & Bilge, A. (2021). İlyada’daki üç tanrıça (Hera, Athena, Aphrodite) arasındaki ilişkinin transaksiyonel analiz kapsamında incelenmesi . Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi , 8 (4) , 1-21 . 2. Gürgan, U., & Demirel, N. (2021)Ergenlerin sosyal medya kullanımlarının sosyal ilişkilerine ve sosyal kaygı düzeylerine etkisi. Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi, 8(3), 79-104. 3. Gürgan, U., & Beler, S. N. (2021) Lise düzeyindeki öğrencilerin korona virüs fobisinin okula yönelik tutum ve kariyer kaygılarına etkisi. Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi, 8(3), 35-61. 4. Gürgan, U., & Kayhan, E. (2021) Eğitim fakültesi öğrencilerinin uzaktan eğitime yönelik tutumları ile duygu düzenleme becerilerinin mesleki kaygı ve mesleki tutum ile ilişkisi. Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi, 8(3), 145-164. 5. Şenel, S.,& Şenel, H. C. C. (2021) Use of take-home exam for remote assessment: A case study from Turkey. Journal of Educational Technology and Online Learning, 4(2), 236-255. 6. Şenel, S.,& Şenel, H. C. (2021). Remote Assessment in Higher Education during COVID-19 Pandemic. International Journal of Assessment Tools in Education, 8(2), 181-199. 7. Tunç, E.B. & Şenel, S. (2021). Development of Test-Taking Strategies Scale: High School and Undergraduate Form. International Journal of Contemporary Educational Research. 8(4). 116-129. 8. Şenel, S., Günaydın, S., Pekdağ, B. (2021). Designing Web-Based “Measurementand Evaluation” Learning Modules for Teachers’ Needs . Bartın University Journal of Faculty of Education, 10 (2) , 293-308.
|
9 |