Skip to main content

Balıkesir Üniversitesi (BAÜN) ev sahipliği, Balıkesir Valiliği, Sındırgı Kaymakamlığı, Balıkesir Ticaret Odası işbirliğinde, BAÜN Kadın Çalışmaları Uygulama ve Araştırma Merkezi tarafından 8 Mart Dünya Kadınlar Günü kapsamında  "Kamusal Alanda Kadının Görünürlüğü” paneli düzenlendi. 

BAÜN Çağış Kampüsü Atatürk Kongre ve Kültür Merkezi Malazgirt Konferans Salonunda düzenlenen panele; Balıkesir Üniversitesi Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Cevdet Avcıkurt, Güzel Sanatlar Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Selvihan Kılıç Ateş, Sağlık Bilimleri Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Sibel Ergün, Sındırgı Meslek Yüksekokulu Müdürü Prof. Dr. Mehmet Sarıoğlan, İvrindi Sağlık Hizmetleri MYO Müdürü Doç. Dr. Pelin Palas Karaca, Balıkesir Meslek Yüksekokulu Müdürü Doç. Dr. Fatmagül Tolun, Kadın Çalışmaları Uygulama ve Araştırma Merkez Müdürü Dr. Öğrt. Üyesi Fatma Çıldır Pelitoğlu,akademik ve idari personel ile öğrenciler katıldı.

BAÜN Güzel Sanatlar Fakültesi öğrencilerinin hazırladığı “Kadın” temalı görsel sergi ile başlayan program, Necatibey Eğitim Fakültesi Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü Müzik Eğitimi Anabilim Dalı öğrencilerinden Yağmur Ünzile Orak ve Eren Temur tarafından hazırlanan Türk Halk Müziği konseri ile devam etti.

Saygı duruşu ve İstiklal Marşının okunması ile başlayan panelin açılış konuşmalarını Balıkesir Üniversitesi Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Cevdet Avcıkurt ve BAÜN Kadın Çalışmaları Uygulama ve Araştırma Merkez Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Fatma Çıldır Pelitoğlu yaptı.

Moderatörlüğünü BAÜN Kadın Çalışmaları Uygulama ve Araştırma Merkez Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Fatma Çıldır Pelitoğlu’ nun yaptığı panelde; Sağlık Bilimleri Fakültesi Dekan Yardımcısı Doç. Dr. Hülya Türkmen “Akademide Yönetici Pozisyonunda Kadın Olma”, Balıkesir Ticaret Odası Kadın Girişimciler İl Kurulu Başkanı ve İş İnsanı Buse Tellioğlu Altındiş “Sanayinin Güçlü Kadınları”, Sındırgı Kaymakamı Didem Dinç Özay da “Kamu’ da Kadın Yönetici Olma ve Sürdürülebilir Ailenin Önemini” başlıklı sunumlar gerçekleştirdi.

Program, Balıkesir Üniversitesi Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Cevdet Avcıkurt ve Sağlık Bilimleri Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Sibel Ergün tarafından panelistlere teşekkür belgesi takdiminin ardından toplu fotoğraf çekimi ile sona erdi.  

Erişilebilirlik Menüsü

🌓
Yüksek Kontrast
Siyah-beyaz yüksek kontrast görünüm
TT
Büyük Metin
Yazı boyutunu %120 büyüt
Metin Boşluğu
Harf ve kelime aralıklarını artır
🔗
Bağlantıları Vurgula
Tüm linkleri belirgin hale getir
🖼️
Resimleri Gri Yap
Görselleri soluklaştır
Satır Yüksekliği
Satırlar arası boşluğu artır
Sola Hizala
Tüm metinleri sola hizala
Büyük İmleç
Fare imlecini büyüt
Animasyonları Durdur
Tüm hareketli efektleri kapat
💧
Doygunluk Azalt
Renk doygunluğunu düşür
Görme & İşitme Desteği
🔊
Sesli Okuma
Metinlere tıklayarak sesli dinleyin
📏
Okuma Kılavuzu
Satır takip çizgisi göster
Aa
Kolay Okunur Font
Disleksi dostu yazı tipi
🎯
Odak Modu
Dikkat dağıtıcıları azalt
×